One Piece は も すき!!

Thursday, September 3, 2009

TOP and top


타비!!!
おひさしぶり~
私のラブ affair..
でも ジェジュンさん は まだ私のhusbandです..
なんちゃて~~ tee-hee

あのね、 今日、 わたし 타비 の ぷろふぁいる を さがして。
"He picked Taeyang as the member he would date if he was a girl, claiming he would 'steal all the innocence in him."
oh my oh my..
bad TOP.
but it must be fun for TOP to tease TaeYang..

..........

さあ~ 私?
私はまだ無実ですよ!

ああ~ つまない..

GAH! What's the past tense for 'NA' adjective? I can't remember!

0 comments:

Post a Comment